Komputer Świat Ekspert - Forum: Procesor, płyta i ram pod OC - Komputer Świat Ekspert - Forum

Skocz do zawartości

• 2 stron +
  • 1
  • 2

Procesor, płyta i ram pod OC prośba o korektę

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Grzesiumisiu 

• Nowy Uczestnik
  • Grupa: Czytelnicy
  • Postów 84

Napisano 11 kwiecień 2011, 21:49

Cześć!

Jako że jestem biednym studentem, o małych funduszach to poszukuję zestawiku który jest bardzo tani, a da się z niego (przynajmniej teoretycznie) wyciągnąć siódme poty tak, by dostać przyzwoitą wydajność (a świetną za wydane pieniądze). Na o/c się w miarę znam, więc to nie problem. Jednak nie siedzę w temacie sprzętu od paru lat... Udało mi się skręcić to:

Phenom II 555 x2 BE 3,2GHz BE (kręci się ponoć bardzo dobrze - regulacja mnożnika, można odblokować rdzenie - często się udaje + 6mb L3)
M4A88T-V EVO 340 zł lub M488T-M LE (nie wiem czym to się różni, ale ma to, czego potrzebuję - możliwość dobrego OC i odblokowanie rdzeni + integrę, nawet przyzwoitą HD się obejrzy) ~330zł
Corsair 2x2GB DDR3 1600 MHz 200zł

reszta to to, co mam a nie zmieniam :-).

Wszelkie rady i propozycje bardzo mile widziane!

P.S. Pamiętajcie, że mam bardzo ograniczony budżet! 800 zł max
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   yojo2 

• ~y
  • PipPipPip
  • Postów 1349

Napisano 12 kwiecień 2011, 08:44

428 zł AMD PHENOM II X4 955 QUAD CORE AM3,125W BE
http://www.morele.ne...5fbgmbox-283290

279 zł MSI 870A-G54, AMD 870
http://www.morele.ne...70a-g54-314297/

145 zł Good Ram DDR3 4096MB PC1333 CL9 (GR1333D364L9/4G)
http://www.morele.ne...364l9-4g-294462

= 852 zł