Komputer miał formata i teraz nie mam dźwięku.
Gdy próbuję włączyć muzykę pokazuje:
Program Windows Media Player nie może odtworzyć pliku, ponieważ wystąpił problem z urządzeniem dźwiękowym.
Urządzenie dźwiękowe może nie być zainstalowane na komputerze, może być używane przez inny program lub może nie działać prawidłowo.
Gdy zrobiłam więcej informacji wyskoczyło
Identyfikator błędu = 0xC00D11BA, Identyfikator warunku = 0x00000000
Próbowałam Otworzyć inne programy do odtwarzania muzyki, ale też nie działa.
Czytałam na forach, co trzeba zrobić, lecz jestem zielona w tym wszystkim. Czy mógłby mi ktoś krok po kroku wytłumaczyć co zrobić. I proszę nie pisać, że zainstalować sterowniki jakieś tylko konkretnie co zrobić.
Z góry dzięki.
Strona 1 z 1
Po fomacie Brak dźwięku
Napisano 10 grudzień 2011, 18:49
Jaką masz kartę dźwiękową? Otwórz:
Start -> Panel Sterowania -> System -> Sprzęt -> Menedżer Urządzeń
Sprawdź, czy karta dźwiękowa wyświetla się na liście. Jeśli nie, w menu Widok kliknij Pokaż ukryte urządzenia. Powinien pojawić się wykrzyknik, że nie ma sterowników. Naciśnij prawym klawiszem myszy nazwę karty dźwiękowej, a następnie Właściwości. Kliknij Aktualizuj sterownik. Postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
Nie pomogło? Pobierz program Everest i wygeneruj raport.
Start -> Panel Sterowania -> System -> Sprzęt -> Menedżer Urządzeń
Sprawdź, czy karta dźwiękowa wyświetla się na liście. Jeśli nie, w menu Widok kliknij Pokaż ukryte urządzenia. Powinien pojawić się wykrzyknik, że nie ma sterowników. Naciśnij prawym klawiszem myszy nazwę karty dźwiękowej, a następnie Właściwości. Kliknij Aktualizuj sterownik. Postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
Nie pomogło? Pobierz program Everest i wygeneruj raport.
Przygoda w Biurowej Dzielnicy - TODA :: Przyszłość sieci Webb i informatyzacja Polski
There is a road to freedom. Its milestones are Obedience, Endeavor, Honesty, Order, Cleanliness, Sobriety, Truthfulness, Sacrifice, and love of the Fatherland.