Witam, jestem początkujący, chcę stworzyć system bardzo rozbudowany CMS w języku PHP i MySQL, podajcie nad czym się zastanowić.
Strona 1 z 1
CMS - Od czego zacząć?
Napisano 22 styczeń 2012, 18:24
1. nauka języka polskiego. jeśli nie polskiego, to przynajmniej angielskiego. ludzie lubią przecież się porozumiewać.
2. nauka logicznego myślenia. bo nad czym tu się zastanowić? nad nauką języka i logicznego myślenia chyba wystarczy.
ogólnie, to w sieci pełno tutoriali i kursów. nie powinno być z tym problemu. ewentualnie jakaś książka, ale jak ostatnio przeglądałem pozycje w empiku, to co druga uczyła złych nawyków, które prowadzą do niestabilności lub podatności skryptu na ataki.
2. nauka logicznego myślenia. bo nad czym tu się zastanowić? nad nauką języka i logicznego myślenia chyba wystarczy.
ogólnie, to w sieci pełno tutoriali i kursów. nie powinno być z tym problemu. ewentualnie jakaś książka, ale jak ostatnio przeglądałem pozycje w empiku, to co druga uczyła złych nawyków, które prowadzą do niestabilności lub podatności skryptu na ataki.
Athlon 64 X2 5200+ | MSI K9N Neo V3 | KINGSTON DDR2 2x1GB 667 | WD3200AAKS | MSI N9600GT OC 2D512
Athlon 64 3200+ | MSI K9N6SGM-V | KINGSTON DDR2 2x512MB 667 | WD2500KS | Leadtek PX8500GT TDH (256)
Athlon 64 3200+ | MSI K9N6SGM-V | KINGSTON DDR2 2x512MB 667 | WD2500KS | Leadtek PX8500GT TDH (256)
Napisano 30 styczeń 2012, 09:27