Komputer Świat Ekspert - Forum: Jak włączyć głośniki w monitorze? - Komputer Świat Ekspert - Forum

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Jak włączyć głośniki w monitorze?

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   kozinho 

  • Nowy Uczestnik
  • Grupa: Czytelnicy
  • Postów 92
  • Rejestracja: 01-październik 03

Napisano 18 luty 2005, 08:04

MAm takie male pytanie otóż mam monitor z głośnikami i narmalne głośniki i te normalne dzialaja normalnie przez podłaczenie na płycie głównej a jak mam podłączyc żeby działały głośniki z monitora znaczy gdzie ja mam to ustawic?????
koza
0

#0 Bot Reklamowy

  • Grupa: Reklama

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   froozo 

  • Nowy Uczestnik
  • Grupa: Czytelnicy
  • Postów 21
  • Rejestracja: 08-styczeń 05

Napisano 18 luty 2005, 08:25

Ale chcesz miec podlaczane te normalne i te z monitora? Jak tak to musisz mieć dzwiekowke z kilkoma kanałami (no. 5.1). A jak tylk ote od monitora, to odłaczasz te zwykłe i podłaczasz kabelkiem miniJack-miniJack monitor (z tylu jest wyjscie) i karte dzwiekowa.
0

#0 Bot Reklamowy

  • Grupa: Reklama

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   kozinho 

  • Nowy Uczestnik
  • Grupa: Czytelnicy
  • Postów 92
  • Rejestracja: 01-październik 03

Napisano 18 luty 2005, 09:05

Znacz sie chcialbym zeby dzialaly glosniki z monitora i podlaczylem tak jak napisales ale nic nie daje moze cos trzeba jeszcze gdzies przestawic
koza
0

#0 Bot Reklamowy

  • Grupa: Reklama

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   froozo 

  • Nowy Uczestnik
  • Grupa: Czytelnicy
  • Postów 21
  • Rejestracja: 08-styczeń 05

Napisano 18 luty 2005, 10:13

raczej nie jesli jeszcze nigdy nie uzywalels tych z monitora to sproboj jeo moze podgłosic, bo jka kupilem pierwszego kompa to informatyk siedzial i niewiedzial czemu nie ma dzwieku, a okazalo sie ze glosniki sa sciszone :)
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox

OldShaterhan  : (02 luty 2014 - 20:26) zobaczymy :P
przemek89k  : (31 styczeń 2014 - 16:19) mam nadzieję, że będzie już ok ;)
OldShaterhan  : (22 styczeń 2014 - 22:07) I znowu naśmiecone :/
przemek89k  : (08 styczeń 2014 - 12:58) No i forum posprzątane :)
Wiciu  : (16 grudzień 2013 - 20:34) U mnie to już Dyszka @Sauron :-)
dawido90  : (17 listopad 2013 - 09:54) lofix to ogólnie była legenda tego forum :D @Herk Ty jej nie miałeś gdziś zapisanej?
sauron  : (13 listopad 2013 - 12:54) Niedługo będzie 9 lat odkąd jestem tutaj na forum. Masakra :)
sauron  : (13 listopad 2013 - 12:53) Pamiętam jak kiedyś zrobił się spam w jednym temacie w dziale "o forum". Wszystko działo się w nocy, przez parę godzin userzy nabili kilkanaście stron tematu. Rano lofix wpadł i wywarnował pół forum. To były czasy :)
_Herkules_  : (10 listopad 2013 - 12:24) no gdzie galeria LOLi ;)
GBM  : (06 listopad 2013 - 16:32) pozdrowienia dla wszystkich, w sumie możemy się zobaczyć na dobrych programach jak coś :)
GBM  : (06 listopad 2013 - 16:32) Jasne kominy, ale mnie tu dawno nie było :) - a forum jak forum, dalej umiera ;]
neo5628  : (16 październik 2013 - 17:22) help http://forum.ks-ekspert.pl/topic/158068-problem-tooltip/ PLS
dawido90  : (09 wrzesień 2013 - 11:23) Do tego przydała by się galeria LOLi czy jak się ona nazywała. Pamięc już zawodzi ;)
_Herkules_  : (06 wrzesień 2013 - 21:29) [url="http://forum.ks-ekspert.pl/topic/157330-kto-to-jeszcze-pamieta/"]i paczka chusteczek do tego :D[/url]
_Herkules_  : (06 wrzesień 2013 - 21:28) i paczka chusteczek do tego :D
_Herkules_  : (06 wrzesień 2013 - 21:28) http://forum.ks-ekspert.pl/topic/157330-kto-to-jeszcze-pamieta/
Piotrek18  : (06 lipiec 2013 - 10:07) http://forum.ks-ekspert.pl/topic/156156-problem-z-uruchomieniem-komputera/page__p__909371#entry909371 proszę o pomoc
TomkoV  : (08 czerwiec 2013 - 15:50) czy ktos z moderatorow moze zajrzec dzialu z grami ?
tomek10861  : (08 maj 2013 - 09:21) Ekspert umarł na amen, a ja dowiedziałem się o tym ostatni. Napisałem e-mail do redakcji z chęcia współpracy w postaci napisania artykułu, a tu dostaję e-mail że ekspert nie wyuchodzi od dwóch lat. Fail po całej lini :D
tomek10861  : (08 maj 2013 - 09:19) Witam witam :)
Rozszerz pole shoutboxa

DIGDIP